tervetuloa

perjantai 12. maaliskuuta 2010

SYNTTÄRITYTTÖ

Nekku täyttää tänään 2 vuotta! Paljon onnea pikkuinen. Samalla Nekku (ja koko sen lauma) onnittelee siskojaan Iiristä, Janea ja Tildaa ja veljiään Rikiä ja Kamua synttäreiden johdosta.

Synttärikakku on vielä tekemättä, mutta samalla kakkupohjalla kuin Toffeelle mennään. Väliin tulee paistettua jauhelihaa, päälle vaniljavaahtoa ja maksamakkaraviipaleita. Toivottavasti maistuu.

Muuten on ollut varsin tavallinen perjantai. Luita ja vehnäpainia. Oikeastaan yksi erikoinen juttu on ollut. Nekku on eilisen autojäähyilyn ja yhteistyötreenien jäljiltä hakeutunut vähän väliä minun luokseni ja haastanut leikkimään, toisin kuin ennen. Voisiko se hiljalleen alkaa arvostaa mammaa muunakin kuin ruoka-automaattina?

3 kommenttia:

  1. Paljon onnea kaksi vuotiaalle Nekku neidille.

    Tv. Marja-Liisa ja irskipojat

    VastaaPoista
  2. Onnea Nekku-siskolle. Olis kiva taas pian leikkiä sitä 'syönkö mä sun kuonon vai sä mun' -leikkiä yhdessä. Meidän eno vei mun lahjan ja söi mun ruuat eilen, että sellanen synttäri mulla.. Mamma anto kyllä sitten enon ruuat mulle, ja lelunkin takasin, mutta kesti vähän aikaa ennen kun uskalsin koskea niihin ;-)

    VastaaPoista
  3. Tilda kiittää onnitteluista, ja lähettää myöhästyneet onnittelut Nekku-siskolle!!

    VastaaPoista